کلاهبرداری از طریق کافی‌نت دانشگاه ارومیه/ رئیس دانشگاه؛ اطلاعی ندارم
 
درباره وبلاگ


هیچیم و چیزی کم ما نیستیم از اهل این عالم که می بینید وز اهل عالم های دیگر هم.ا یعنی چه؟ پس اهل کجا هستیم؟ از اهل عالم هیچیم و چیزی کم غم نیز چون شادی برای خود خدایی ،عالمی دارد پس زنده باش مثل شادی غم ما دوستدار سایه های تیره هم هستیم و مثل عاشق مثل پروانه اهل نماز شعله و شبنم اما هیچیم و چیزی کم رفتم فراز بام خانه ، سخت لازم بود شب بود و مظلم بود و ظالم بود آنجا چراغ افروختم،اطراف روشن شد و پشه ها و سوسکها بسیار دیدم که اینک روشنایی خرده خواهد شد کشتم اسیر بی مروت زرده خواهد شد باغ شبم افسرده چون خون مرده خواهد شد خاموش کردم روشنایی را و پشه ها و سوسکها رفتند غم رفت ، شادی رفت و هول و حسرت ترک من گفتند ... از بام پایین آمدم آرام همراه با مشتی غم و شادی وبا گروهی زخم ها و عده ای مرهم گفتیم بنشینم نزدیک سالی مهلتش یک دم مثل ظهور اولین پرتو مثل غروب آخرین عیسای بن مریم مثل نگاه غمگنانه ما مثل بچه آدم آنگه نشستیم و بی خوبی خوب فهمیدیم باز آن چراغ روز و شب خامش تر از تاریک هیچیم و چیزی کم. ایمیل نشریه: hich.urmiauni@yahoo.com hich.urmiauni@gmail.com
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 25264
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 76
تعداد آنلاین : 1

نشریه ی دانشجویی هیچ
ما از عالم هیچیم و چیزی کم




خبرگزاری مهر:
رئیس دانشگاه ارومیه نسبت به کلاهبرداری که براساس اعلام پلیس فتا از طریق کافی نت این دانشگاه صورت گرفته بود اظهار بی اطلاعی کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، براساس اعلام پلیس فتا، پیرو شکایت فردی مبنی بر برداشت مبلغ 12 میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب وی، ماموران اقدامات خود را آغاز کردند که مشخص شد مقداری از برداشت از طریق سیستم‌های کافی نت دانشگاه ارومیه صورت گرفته است.

 

پلیس فتا همچنین اعلام کرد که با توجه به عدم‌رعایت نکات امنیتی در این کافی‌نت، شناسایی متهم ممکن نبود و در تحقیقات فنی و تخصصی مشخص شد که مبلغ برداشت شده صرف خرید اینترنتی شارژ تلفن شده است که در بررسی‌های نهایی متهم که دانشجوی اخراجی بود، شناسایی و طی عملیاتی دستگیر شد. 

 

طی بازجویی‌های انجام گرفته، متهم اقرار کرد که در ابتدا با معرفی خود به عنوان خانمی در چت روم ها، تلفن‌های افراد را بدست آورده و سپس با ارسال پیامک به افراد مذکور با مضمون برنده شدن تخفیف شارژ این افراد را به وب‌سایت مورد نظر که بسیار شبیه به وب‌سایت اصلی بوده (فیشینگ شده) هدایت کرده و تمام اطلاعات بانکی افراد را سرقت می کرد.
 
 
با بررسی ایمیل و وب‌سایت، متهم به بیش از 400 نفر پیامک ارسال کرده است. لذا طی هماهنگی با شرکت فروش شارژ مربوطه پیامکی مبنی بر برداشت غیر مجاز از افراد با شیوه فوق و تماس مالباختگان با پلیس فتا ارسال شد، تاکنون 20 نفر اعلام کرده اند که از حسابشان برداشت شده است.
 
این در حالی است که دکتر حسن صدقی - رئیس دانشگاه ارومیه در گفتگو با خبرنگار مهر در زمینه کلاهبرداری از طریق کافی نت های این دانشگاه اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: این مسائل را حراست دانشگاه پیگیری می کند و من از آن خبر ندارم.
 




نظرات شما عزیزان:

hamid
ساعت19:16---9 خرداد 1391
oromiyeh o az kara uni ma?
hang kardam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



چهار شنبه 3 خرداد 1391برچسب:خبری, :: 18:24 ::  نويسنده : admin